Wirtualne biuro Warszawa to nowoczesne rozwiązanie polegające na rejestracji firmy pod warszawskim adresem, bez zbędnego inwestowania w wynajęcie drogiego lokalu biurowego.
Oferta skierowana jest zarówno do istniejących firm, jak i dla firm/osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Nasza oferta to także szereg usług m.in. asysta sekretarska polegająca na odbiorze wszystkich rodzajów listów, ewidencji korespondencji, czy też zawiadamianiu o jej nadejściu.
Do głównych zalet wirtualnego biura należy: obniżenie kosztów związanych z wynajmem biura i jego eksploatacją, warszawski adres siedziby firmy (inny niż miejsce zamieszkania), oszczędność czasu, bezpieczeństwo dokumentacji.
Ponadto naszym Klientom bezpłatnie pomagamy w rejestracji firmy.
Nasze biuro mieści się w Warszawie na Mokotowie, w pobliżu stacji metra Pola Mokotowskie.
*przedstawiony powyżej orientacyjny cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów ewentualnej współpracy z naszym biurem. Podane ceny usług są cenami netto i nie uwzględniają podatku VAT (23%). Szczegóły oferty dostępne w naszym biurze. Usługa dostępna wyłącznie w pakiecie wraz z usługą księgową.
02-554 Warszawa
Al. Niepodległości 138 lok. 6